Sunday, April 01, 2012

I´ve been shopping at IKEA.

Yesterday I took a shoppingtrip to IKEA in Malmö. I bougt eight frames. Four big ones and four smaller ones . The frame is called  RibbaSo now I can frame my paintings for the next exhibit. Earlier I use to leave the framing to someone else, but it gets very expensive! I also bought this and this to put on top. So now I will have a nice workingspace. A place I can leave and close the doors on in a second!
.

* * * * *

I går tog jag en tur till IKEA i Malmö. Där inhandlade jag åtta ramar i ek. Fyra lite större och fyra mindre. Det var ramar i Ribba -serien. Enkla och fräscha ramar till ett bra pris. Så nu har jag ramar till utställningen. Skönt. Förr lämnade jag in till inramning, men så dyrt det blir! Jag köpte också den här och den här att ställe ovanpå. Så nu kommer jag att ha en trevlig arbetsplats som jag kan stänga dörrarna till och lämna på en sekund!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...