Saturday, December 03, 2011


Fastnade för denna tavla som egentligen i orginal är målad av en annan konstnär. Jag försökte avbilda den för några år sedan; som ett steg i mina akvarellstudier.

This painting is actually in original made by another artist. I have simply tried to make a painting simular to the original as a step in my akvarellestudies. This painting I am still working with . If you would like to follow the work you can look at the page "Work in progress" bellow to the right.



Den här akvarellen kommer jag att arbeta lite till med. Kommer att lägga in lite skuggor här och där. Jag har förresten blivit medlem i iFOKUS. Kan få jättebra kritik på konst där, som gör det möjligt att upptäcka saker som man själv har blivit blind för efter en tids arbete med en tavla. Fantastisk möjlighet! Gå gärna in där och kika på all fin konst. Jätteduktiga konstnärerLänken finns längre ner till höger här inne på min blogg!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...